جدیدترین ها در سایت جدیده
%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%88%da%a9%d8%b1
تازه های اخبار
بیشتر >>
  • اخبار
  • استخدام جدید
  • دینی و مذهبی
  • دنیای تکنولوژی و فناوری
  • اخبار اقتصادی
  • دنیای خودرو
  • 3 حرکت ورزشی با تصویر برای از بین بردن خستگی بدن

    مجموعه : مطالب گوناگون

    حرکات ورزشی برای رفع خستگی بدن

    3 حرکت ورزشی با تصویر برای از بین بردن خستگی بدن

    مهم است که در طی یک روز کاری چندین استراحت کوتاه داشته باشید و از نشستن برای مدت بیش از یک ساعت اجتناب کنید. در طی یک روز کاری باید یک دوره نرمش کوتاه (2 1 دقیقه)‌ هر یک ساعت و یک دوره نرمش طولانی (5 3 دقیقه)‌ هر 3 2 ساعت داشته باشید. نرمش‌های زیر می‌توانند باعث کاهش خستگی شما شوند و هریک از آنها را می‌توانید در نرمش کوتاه یا نرمش طولانی خود استفاده کنید.
    حرکت اول: در مقابل چهارچوب در یا در یک گوشه اتاق بایستید و هر ‌دو دست خود را روی دیوار و بالاتر از سر خود قرار دهید. به آرامی به جلو خم شوید تا در قدام شانه‌هایتان احساس کشیدگی کنید. 30 15 ثانیه در همین وضعیت بمانید. این حرکت را می‌توانید 3 مرتبه تکرار کنید.

    حرکت دوم: در حالی که روی صندلی نشسته‌اید، دست‌های خود را در پشت سر خود قلاب کنید. سپس آرام به عقب خم شوید و به سقف نگاه کنید. این حرکت را 10 مرتبه تکرار کنید. انجام این حرکت چندین‌‌نوبت در روز توصیه می‌شود.

    حرکت سوم: طوری بایستید که پشت شما رو به دیوار باشد و دست‌های شما به دیوار بچسبند. تا جایی که می‌توانید به آ‌رامی بازوهای خود را به سمت بالا حرکت دهید، طوری که آرنج و مچ شما از دیوار جدا نشوند. این حرکت را 10 مرتبه تکرار کنید.
    %d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af
  • تازه ترین ها
  • پربیننده های هفته
  • پربیننده های ماه
  • X