جدیدترین ها در سایت جدیده
%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%88%da%a9%d8%b1
  • اخبار
  • استخدام جدید
  • دینی و مذهبی
  • دنیای تکنولوژی و فناوری
  • اخبار اقتصادی
  • دنیای خودرو
  • homina416876645654

    کلسیم در چه مواد غذایی بیشتر است؟ | خوردنی های کلسیم دار را بشناسید

    مجموعه : پزشکی و سلامت , تغذیه سالم

    کلسیم, میوه های کلسیم دار, لبنیات

    کلسیم در چه مواد غذایی بیشتر است؟ | خوردنی های کلسیم دار را بشناسید

    شیر، ماست، پنیر، انواع ماهی از منابع اصلی تامین کننده کلسیم می باشند.

    از منابع گیاهی سرشار از انرژی، کنجد با دارا بودن 780 میلی گرم در هر صد گرم ماده خام، جایگزینی مناسبی برای لبنیات است.

    بعد از آن بادام با 250 میلی گرم، فندوق با 225 میلی گرم، آرد سویا و دانه کتان یا بزرک با 195 میلی گرم، اسفناج با 125 میلی گرم، لوبیای سفید با 113 میلی گرم، کلم بروکلی با 105 میلی گرم، تخم کدو و آفتابگردان با 100 میلی گرم، عدس با 71 میلی گرم، دانه کامل جوی دوسر با 45 میلی گرم ودانه کامل گندم با 40 میلی گرم کلسیم در هر صد گرم، از دیگر منابع کلسیم هستند.

    کلسیم در چه مواد غذایی بیشتر است؟ | خوردنی های کلسیم دار را بشناسید

    %d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af
  • تازه ترین ها
  • پربیننده های هفته
  • پربیننده های ماه
  • X