امروز به شما خواهم گفت که چگونه چربی های شکمتان را بسوزانید. نه تنها این موضوع را توضیح خواهم داد، بلکه دقیقا خواهم گفت که چطور شروع کنید. این یک استراتژی خیلی ساده است. آنقدر ساده که اکثریت قریب به اتفاق خوانندگان عکس العملی به آن نشان نداده و فکر می کنند که این استراتژی بدردشان نمی خورد.

البته همان اکثریت قریب به اتفاق، پس از گذشت یک سال از همین الان، همین شکلی که الان هستند خواهند ماند!

قرار نیست که در این مقاله همانند اغلب وب سایت هایی که امروزه در زمینه ی تناسب اندام می نویسند،  وعده ی یک روش جادویی به شما بدهم. از کلمات عجیب و غریب، روش های تمرینی زیرزمینی، و رازهای نگو و نپرس هم خبری نیست. فقط یک استراتژی ساده است که جواب خودش را پس داده و نتیجه می دهد.

پس اگر فردا صبح از خواب بیدار شدم، روبروی آینه ایستادم و دیدم که یک شکم گنده به من خیره شده است، در سریع ترین زمان ممکن اقدامات زیر را انجام خواهم داد.

اول

اول از همه من یک خودکار و یک کاغذ بر می دارم، و دقیقا می نویسم که می خواهم بدنم چه تغییری بکند. این هدف نهایی من است که می خواهم به آن برسم، مثلا کاهش ۱۵ کیلوگرم وزن یا ۲.۵ سانت از اندازه ی دور کمر. همچنین عکسی از آن شکلی که می خواهم بشوم پیدا می کنم و آنرا به آینه ی دستشویی می چسبانم تا بتوانم هر روز آنرا ببینم.

دوم

بعد، اهدافی که در فرایند رسیدن به هدف نهایی دارم، یعنی اهداف کوتاه مدتم را مشخص می کنم. مثل اینکه هر روز باید x مقدار کالری بخورم، x گرم پروتئین مصرف کنم، و به همین ترتیب. آنوقت یک چک لیست روزانه درست می کنم و در پایان هر روز اهداف کوتاه مدتم را تیک می زنم. اهداف من، باید ۹۰ درصدشان به وقوع بپیوندد. بنابراین اگر ۵ هدف در روز دارم، هفته ای ۳۵ هدف خواهم داشت. و با توجه به نرخ براورده شدن ۹۰ درصدی، هر هفته حداقل باید ۳۲ تا از اهدافم را تیک بزنم.