جدیدترین ها در سایت جدیده
%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%88%da%a9%d8%b1
  • اخبار
  • استخدام جدید
  • دینی و مذهبی
  • دنیای تکنولوژی و فناوری
  • اخبار اقتصادی
  • دنیای خودرو
  • homina416876645654

    طرز تهیه همبرگر ماهی (ساندویچ ویژه با فیله ماهی)

    مجموعه : آموزش آشپزی , انواع ساندویچ , غذاهای دریایی

    همبرگر, ساندویچ, ساندویچ ماهی, آشپزی با ماهی, آشپزی دریایی

    طرز تهیه همبرگر ماهی (ساندویچ ویژه با فیله ماهی)

    مواد لازم

    نان همبرگری کوچک .  .  .  .  .  .   . 4 عدد

    فیله ماهی (با اندازه کوچک) .  .  .  .  .  .   . 8 عدد

    پودر فلفل قرمز .  .  .  .  .  .   . مقداری

    آرد ساده .  .  .  .  .  .   . ½ پیمانه

    روغن زیتون .  .  .  .  .  .   . مقداری

    پنیر پارمزان .  .  .  .  .  .   . 25 گرم

    شاهی .  .  .  .  .  .   . 1 دسته

    لیمو ترش .  .  .  .  .  .   . 1 عدد

    برای پوره نخود فرنگی

    سیب زمینی با اندازه متوسط .  .  .  .  .  .   . 1 عدد

    نخود فرنگی .  .  .  .  .  .   . 500 گرم

    نعناع تازه .  .  .  .  .  .   . 1 دسته کوچک

    سس تارتار .  .  .  .  .  .   . به میزان دلخواه

    روش تهیه

    آب را در کتری به‌جوش آورید. فر را با دمای 130 درجه سانتی‌گراد یا 250 درجه فارنهایت گرم کنید.

    سیب زمینی‌ها را به برش‌هایی با ضخامت 0.5 سانتی‌متر، برش بزنید. سیب زمینی‌ها را در یک ظرف بریزید و روی آن‌ها از آب جوش بریزید؛ سپس درب ظرف را بگذارید.

    روی فیله‌های ماهی نمک، فلفل سیاه و فلفل قرمز بمالید. سپس روی آن‌ها را با آرد بپوشانید. در یک تابه 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون بریزید و آن را روی شعله گاز قرار دهید. سپس ماهی‌ها را در آن سرخ کنید تا طلایی شوند. سپس روی آن‌ها پنیر پارمزان را ریز رنده کنید.

    نخود فرنگی‌ها را به سیب زمینی‌های داخل قابلمه اضافه کنید. سپس نعناع‌ها را خرد کنید و در مخلوط سیب زمینی و نخود بریزید؛ درب ظرف را بگذارید.

    نخود فرنگی و سیب زمینی‌ها را آبکشی نمایید. آن ها را در غذاساز پوره کنید و به میزان دلخواه‌تان به آن ها نمک و فلفل بزنید.

    نان‌ها را در فر قرار دهید تا تست شوند. سپس فیله‌های سرخ شده را با نان، پوره نخود فرنگی، سس تارتار، برش های لیمو و شاهی سرو نمایید.

    توجه

    ارزش غذایی در هر عده: 665 کیلوکالری؛71.4 گرم کربوهیدرات؛14.4 گرم قند؛ 17.8 گرم چربی؛ 5.4 گرم چربی اشباع نشده؛ 50 گرم پروتئین.

    مرسی از پارسه گرد

    %d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af
  • تازه ترین ها
  • پربیننده های هفته
  • پربیننده های ماه
  • X