جدیدترین ها در سایت جدیده
%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%88%da%a9%d8%b1
  • اخبار
  • استخدام جدید
  • دینی و مذهبی
  • دنیای تکنولوژی و فناوری
  • اخبار اقتصادی
  • دنیای خودرو
  • homina416876645654

    سوپ گیاهی عدس غنی از فیبر, پروتئین و ویتامین c

    مجموعه : آموزش آشپزی , انواع آش و سوپ

    سوپ گیاهی عدس غنی از فیبر, پروتئین و ویتامین c

    سوپ عدس

    عدس غنی از فیبر، پروتئین و ویتامین C و کم کالری است که باعث می شود یک گزینه مورد پسند فوق العاده سالم و گیاهی باشد.

    مواد لازم

    روغن زیتون : 1/4 پیمانه
    پیاز ریز خرد شده : 1 پیمانه
    عدس قرمز : 1 پیمانه، به طور کامل شسته شده
    سبزیجات معطر : 2 پیمانه
    نمک برای مزه دار کردن
    زیره سبز : 1 قاشق  غذا خوری
    زرد چوبه : 1 قاشق چای خوری
    نصف لیموی فشرده شده
    جعفری برای چاشنی

    طرز تهیه

    1 – در یک قابلمه روی حرارت متوسط پیاز خرد شده را با روغن زیتون به آرامی تفت دهید تا قهوه ای شود.

    2 – عدس را اضافه کرده و با پیاز برای یک یا دو دقیقه هم بزنید (عدس ها را قبل از پختن، بو بدهید تا به آنها عطر و طعم بیشتری دهد).

    3 – سبزیجات و 6 فنجان آب اضافه کنید (و یا می توانید 6 فنجان آب مرغ اضافه کنید).

    4 – در قابلمه را گذاشته و آن را روی حرارت کم و متوسط به مدت یک ساعت قرار دهید تا زمانی که عدس ترد شود.

    5 – اکنون پس از پختن آنها، زیره سبز، زردچوبه، نمک برای مزه دار کردن، و آب نصف یک لیمو را اضافه کنید.

    6 – این ترکیب را با استفاده از یک مخلوط کن برقی مخلوط کنید تا یک سوپ منسجم و خامه ای بدست آید.

    7 – با جعفری به آن چاشنی بزنید و آن را گرم میل کنید.

    %d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af
  • تازه ترین ها
  • پربیننده های هفته
  • پربیننده های ماه
  • X