جدیدترین ها در سایت جدیده
%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%88%da%a9%d8%b1
  • اخبار
  • استخدام جدید
  • دینی و مذهبی
  • دنیای تکنولوژی و فناوری
  • اخبار اقتصادی
  • دنیای خودرو
  • homina416876645654

    روش پخت پیتزای بدون ضرر و کم کالری

    مجموعه : آموزش آشپزی , انواع پیتزا

    طرز تهیه پیتزای کم کالری, پیتزای کم کالری, طرز تهیه پیتزای سالم, پیتزای سالم

    طرز تهیه پیتزا با طرح متفاوت و جالب

    پیتزا یکی از محبوب ترین غذاها در میان مردم جهان است. اما بسیاری فکر می کنند غذایی است ناسالم و پر کالری!

    مواد لازم جهت تهیه پیتزا:

    280 گرم خمیر یا نان پیتزا ( اگر بتوانید مدل ایتالیایی با طعم پنیر استفاده کنید که چه بهتر
    یک و یک چهارم پنیر موزارلا خرد شده ( حدود 140 گرم )، تقسیم شده
    450 گرم گوجه فرنگی انگوری که عرضی برش خرده باشند
    یک دوم فنجان ریحان تازه خرد شده
    یک قاشق چای خوری ادویه ایتالیایی ( یا ادویه مورد علاقه خودتان )
    2 قاشق چای خوری سرکه بالزامیک

    پیتزا پیتزای سالم و کم کالری یعنی این!

    طرزتهیه:

    1.فر را تا دمای 450 درجه گرم کنید.

    2.نان پیتزا را روی  سینی پخت قرار دهید، یک دوم فنجان از پنیر را روی آن بریزید، یک فاصله یک سانتی تا لبه های پیتزا بگذارید. گوجه فرنگی ها را روی پنیر پیتزا بچینید و سپس ریحان ها را اضافه کنید. ادویه و سرکه را هم به ترتیب روی پیتزا بریزید.

    3. باقی پنیرها را روی مواد پیتزا بریزید. پیتزا را در دمای 450 درجه به مدت 10 دقیقه بپزید تا پنیرها کاملا ذوب شوند. پیتزا را به هشت قسمت تقسیم کنید.

    %d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af
  • تازه ترین ها
  • پربیننده های هفته
  • پربیننده های ماه
  • X