جدیدترین ها در سایت جدیده
%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%88%da%a9%d8%b1
  • اخبار
  • استخدام جدید
  • دینی و مذهبی
  • دنیای تکنولوژی و فناوری
  • اخبار اقتصادی
  • دنیای خودرو
  • homina416876645654

    روش های لاغر شدن در زمان کوتاه تا عید

    مجموعه : آرایش و زیبایی , تناسب اندام , زیبایی اندام , پرورش اندام

    روش های لاغر شدن, روش های کاهش وزن سریع, لاغر شدن, لاغری سریع

    برای افزایش آمادگی جسمانی و کاهش وزن در مدت زمان کوتاه بهتر است که از رژیم سخت و سنگین استفاده نکنید، می‌توانید با کمک روش‌های خاص در مدت زمان کوتاه‌تر آمادگی جسمانی بهتری پیدا کنید.

    توصیه زیر می‌توانند در افزایش آمادگی جسمانی موثر باشند:

    1- ورزش قلبی – عروقی بیشتری انجام دهید:

    ورزش کردن به مدت 30 دقیقه بر روی تردمیل، انجام ورزش‌های الپتیکال 5 روز در هفته می‌تواند شما را به هدف‌تان نزدیک‌تر کند. با انجام ورزش‌های قدرتی به صورت مرتب عضلات خود را حفظ کنید. می‌توانید ورزش‌های قلبی – عروقی با شدت متوسط انجام دهید تا چربی‌ها بسوزند و سوخت و ساز بدن افزایش یابد.

    2- هر روز عضلات شکم را منقبض کنید:

    منقبض کردن عضلات شکم بر روی عضلات داخل شکمی کار می‌کند. قدرتمند شدن این عضلات باعث می‌شود که حالت بدن بهتر باشد. این ورزش را هر جا و هر زمانی می‌توان انجام داد برای انجام این ورزش تنها باید عمیق‌تر نفس بکشید و چند لحظه نفس را حبس کنید تا شکم به داخل برود. 20 ثانیه مکث کافی است.

    3- مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید:

    نان سفید، سیب زمینی، برنج و پاستا حاوی میزان زیادی کربوهیدرات هستند. میزان مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید. بیشتر سبزیجات و پروتئین مصرف کنید. بهتر است میزان مصرف سدیم را نیز کاهش دهید.

    4 آب بدن را تامین کنید:

    الکل و نوشیدنی‌ شیرین مصرف نکنید. بهتر است تنها آب خالی بنوشید. مصرف خیار، لیمو، پرتقال و عرق نعنا نیز مناسب است. مصرف مواد معدنی و ویتامین‌ها برای پوست و بافت‌های عضلات مناسب است.

    5- شکر تصفیه شده مصرف نکنید:

    شکر باعث باد کردن بدن می‌شود. بهتر از میوه‌های شیرین یا شکلات تلخ به جای شیرینی استفاده کنید.

    6- چربی سالم مصرف کنید:

    خوردن کره بادام‌زمینی، روغن نارگیل و روغن آووکادو می‌تواند مناسب‌تر باشد. روغن ماهی نیز سالم است و می‌تواند به حفظ عضلات کمک کند.

    7- از سونا استفاده کنید:

    به استخر بروید و از سونا نیز استفاده کنید. این کار هم برای کاهش وزن و هم برای حفظ پوست مناسب است. هوای گرم عضلات را آرام می‌کند و برای ریکاوری بعد از ورزش بسیار خوب است. ماساژ نیز می‌تواند به افزایش جریان خون در عضلات کمک کند.

    8- صاف بایستید:

    درست نگه داشتن بدن بسیار مهم است. از حالت بدن خود آگاه باشید. هنگامی که عضلات شکم را منقبض می‌کنید صاف بایستید. عضلات کمر را منقبض کنید و این حالت را تمرین کنید.

    9- مصرف پروتئین همراه با ورزش را فراموش نکنید:

    مصرف پروتئین در کنار کاهش دریافت کالری بسیار مهم است. این کار بدن را قدرتمندتر می‌کند. برای تامین کربوهیدرات می‌توانید موز و جوی دو سر مصرف کنید.

    10 – زود بخوابید و زود از خواب بیدار شوید:

    ماهیچه‌ها هنگامی که شما خواب هستید ساخته می‌شوند. استراحت بعد از ورزش بسیار مهم است.

    %d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af
  • تازه ترین ها
  • پربیننده های هفته
  • پربیننده های ماه
  • X