جدیدترین ها در سایت جدیده
%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%88%da%a9%d8%b1
  • اخبار
  • استخدام جدید
  • دینی و مذهبی
  • دنیای تکنولوژی و فناوری
  • اخبار اقتصادی
  • دنیای خودرو
  • homina416876645654

    روش هایی برای جلوگیری از چاق شدن در رمضان

    مجموعه : آرایش و زیبایی , تناسب اندام , زیبایی اندام , پرورش اندام

    جلوگیری از چاق شدن در رمضان, چاقی در رمضان

    دلایل افزایش وزن در ماه رمضان کدام‌ها هستند؟

    _ خوردن مداوم، بخصوص بین افطار و سحر، که گاهی اوقات با وا رفتگی به دلیل احساس پری همراه می‌شود.
    _ عدم فعالیت و بی حالی بعد از افطار
    _ مصرف سهم‌های غذایی بزرگ، و بیشتر از حد معمول
    _ خوردن غذاهای سرخ شده، پر چرب و پرکالری در مقادیر زیاد، بویژه در افطار
    _ دسترسی آسان و وسوسه کننده به انواع و اقسام مواد غذایی در مهمانی‌ّها

    راه‌هایی برای کمک به بهبود عادات تغذیه‌ای

    _ از پر خوری اجتناب کنید، یک افطار سبک بخورید که شامل سهم‌های غذایی مناسب باشد.
    _ برای جلوگیری از سوء ‌هاضمه، غذا را به آرامی بجوید.
    _ اول، سوپ و سالادتان را بخورید، چون آنها کم کالری هستند و شما را سیر می‌کنند.
    _ در طول ساعاتی که روزه نیستید، حداقل ۸ لیوان آب بنوشید.
    _ بجای استفاده از آبمیوه‌های صنعتی که ممکن است حاوی مقادیر بالایی از قند باشند، میوه‌ها و آب میوه‌های تازه بدون قند افزوده را مصرف کنید.
    _ فراورده‌های لبنی کم چرب و گوشت‌های بدون چربی را انتخاب کنید.
    _ هر از گاهی بجای زولبیا و بامیه، سالاد میوه بخورید، چه عیب دارد؟
    _ بمنظور سوزاندن کالری اضافه، هر روز حداقل نیم تا یک ساعت پیاده روی کنید.

    نقش آشپزی سالم در کنترل وزن

    غذای سالم

    در هنگام آشپزی، هر زمان که ممکن است با اجتناب از مصرف روغن زیاد، غذاهای مورد علاقه‌تان در ماه رمضان را سالم‌تر کنید. در عوض با طبخ غذایتان با کمی روغن نباتی، پختن، کباب کردن، بخارپز کردن، یا بریان کردن، مقدار چربی در وعده‌های غذایی‌تان را کاهش دهید.

    به خاطر داشته باشید که کاهش چربی در آشپزی، لزوما به معنای کاهش عطر و طعم غذایتان نیست. شما می‌توانید با استفاده از سبزیجات تازه، گیاهان تازه و انواع ادویه‌ها، که بدون اضافه کردن کالری آنچنان به غذایتان طعم می‌دهند، طعم و بو و حتی رنگ غذاهایتان را بهتر کنید.

    و حالا با نکات بسیار زیادی که به شما کمک می‌کنند آنچه می‌خورید را کنترل کرده و در مقابل وسوسه پرخوری مقاومت کنید، شما می‌توانید مطمئن شوید که این ماه مبارک، برایتان شاد، سالم و پربرکت خواهد بود.
    علاوه بر این، خوردن بصورت متعادل، به آرامی و معقولانه، یک راه عالی برای جلوگیری از سست شدن، فعال ماندن و وقت گذراندن با خانواده و دوستانتان می‌باشد. یک وعده غذایی سالم به شما اطمینان خواهد داد که رمضانتان را پر از خاطرات دوست داشتنی، چه خرید کردن باشد، چه دیدار عزیزانتان، و چه تماشای تلویزیون، و یک ظاهر بهتر برای خودتان است.

    %d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af
  • تازه ترین ها
  • پربیننده های هفته
  • پربیننده های ماه
  • X