جدیدترین ها در سایت جدیده
%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%88%da%a9%d8%b1
  • اخبار
  • استخدام جدید
  • دینی و مذهبی
  • دنیای تکنولوژی و فناوری
  • اخبار اقتصادی
  • دنیای خودرو
  • خوردنی های برای کاهش چربی خون

    مجموعه : پزشکی و سلامت , تغذیه سالم , درمان بیماری ها

    خوردنی های برای کاهش چربی خون

    kolostrol.www.jadide.ir

     متخصص طب سنتی گفت: با مصرف سیر، فلفل سیاه، آلبالو، گیلاس، پیاز، بادمجان و عدس می‌توان چربی خون را کاهش داد.

    علی حسینی در گفت‌وگویی گفت: برای کاهش چربی خون یا کلسترول می توان در میان سبزیجات، سیر را بیش از همه مصرف کرد.

    وی ادامه داد: مصرف زیتون و روغن آن نیز کلسترول را کاهش می‌دهد. البته روغن بادام‌زمینی، هسته انگور و کنجد نیز در کاهش چربی خون مفیدند.

    این متخصص طب سنتی گفت: پرهیز از مصرف غذاهای سرخ کردنی و چرب از راههای کاهش کلسترول است و استفاده از شوید در غذاها یا آب گوجه‌فرنگی و آبغوره نیز موثر هستند.

    حسینی ادامه داد: میوه هایی مثل آلبالو، گیلاس، نارنج، لیموترش و سبزیجاتی مثل کدو حلوایی، جعفری، پیاز، بادمجان و عدس نیز به کاهش کلسترول خون کمک می‌کنند.

    وی افزود: مصرف فلفل سیاه نیز مفید است چون به سلولهای چربی را می سوزاند.سماق و ریحان نیز برای طعم بخشی به غذا و برای کاهش چربی خون کاربرد دارند.

    %d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af
  • تازه ترین ها
  • پربیننده های هفته
  • پربیننده های ماه
  • X