جدیدترین ها در سایت جدیده
%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%88%da%a9%d8%b1
  • اخبار
  • استخدام جدید
  • دینی و مذهبی
  • دنیای تکنولوژی و فناوری
  • اخبار اقتصادی
  • دنیای خودرو
  • homina416876645654

    خوراکی هایی برای صاف کردن شکم + خوراکی های چربی سوز

    مجموعه : آرایش و زیبایی , تناسب اندام , زیبایی اندام , پرورش اندام

    خوراکی هایی برای صاف کردن شکم, خوراکی های چربی سوز

    خوراکی هایی برای صاف کردن شکم + خوراکی های چربی سوز

    اگر شما هم جزو افرادی هستید که وجود چربی‌های اضافی آزارتان می‌دهد این مواد غذایی را مصرف کنید. در ادامه با هفت خوراکی ارزان و چربی سوز آشنا شوید:

    زنجبیل

    یکی از ترکیبات اصلی زنجبیل کپسایسین است، ماده ای که نه تنها اشتها را کاهش می‌دهد بلکه به هضم عذا هم کمک می‌کند و سوخت و ساز بدن را هم افزایش می‌دهد. کافی است برشی از این گیاه دارویی آرام بخش را به چای و کیک اضافه کنید و از خواص بی‌نظیر آن بهره مند شوید.

    بادام

    کالری پایین بادام نقش موثری در کاهش وزن بازی می‌کند، تحقیقات انجام شده روی این مغز جادویی نشان داده است: چربی تک­سیرنشده موجود در بادام علاوه بر اینکه میزان انسولین خون را تنظیم می‌کند در موجب افزایش احساس سیری می‌شود و بدین وسیله حجم غذای مصرفی را در طول روز کاهش می‌دهد.

    خوراکی هایی برای صاف کردن شکم + خوراکی های چربی سوز

    آووکادو

    اگرچه این میوه سبز خامه‌ای سرشار از چربی است؛ ولی نمی‌توان از فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در آن چشم پوشی کرد. مهم‌تر از همه این موارد، بیشتر کالری‌های موجود در آووکادو از دسته چربی‌های تک­سیرنشده هستند که به میزان سوخت و ساز بدن کمک قابل توجهی می‌کنند.

    روغن زیتون

    خوردن روغن برای کاهش وزن؟ شاید قدری و دور از ذهن به نظر برسد؛ اما چربی‌های تک­سیرنشده­ای مانند روغن زیتون می‌توانند در سوزاندن کالری‌های بدن نقش داشته باشند. البته شما در شرایطی شاهد تاثیرات مثبت این خوراکی‌ها خواهید بود که مصرف دیگر انواع چربی مثل کره و خامه را کاهش دهید و روغن زیتون را به مقداری مشخص استفاده کنید.

    فلفل‌های تند

    انواع فلفل‌های تند مثل: فلفل قرمز و هندی که غذای شما را تندتر می‌کند سوخت و ساز بدن شما را افزایش می‌دهد. تحقیقات نشان داده‌اند: اضافه کردن قدری از این فلفل‌ها به غذا تا سه ساعت پس از اتمام آن وعده موجب افزایش ۲۵ درصدی سوخت و ساز بدن می‌شود.

    خوراکی هایی برای صاف کردن شکم + خوراکی های چربی سوز

    سیر

    بوی بد آن را به پای خواص بی‌شمارش بگذارید. سیر نه تنها سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد بلکه میزان لپید موجود در خون را هم کنترل می‌کند. البته این به معنای استفاده بدون حد از سیر نیست، شما می‌توانید هر روز مقداری محدودی سیر به غذایتان اضافه کنید و به سوختن چربی‌های اضافی امید بیشتری داشته باشید.

    بروکلی

    بروکلی حاوی دو ماده مغذی حیاتی است؛ کلسیم و ویتامین C. دو ماده ای که به‌شدت میزان سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهند و سلامت غده تیروئید شما را تضمین می‌کنند. با خوردن بروکلی هم استخوان‌هایی سالم داشت و هم اندامی‌متناسب و بدون چربی.

    خوراکی هایی برای صاف کردن شکم + خوراکی های چربی سوز

    اکنون با ۸ ماده غذایی موثر در لاغری شکم و داشتن شکم صاف آشنا می شوید

    ۱ – آووکادو

    حتما می پرسید مگر  آووکادو چرب نیست ؟

    درجواب باید پاسخ داد بله، اما از نوع چربی های خوب است.

    آووکادو با سوزاندن کلسترول بد، در تنظیمات بدن مفید واقع می شود.

    این ماده مغذی، سرشار از فیبر، ویتامین های b، و ویتامین c  می باشد که مورد نیاز سیستم گوارش و فرآیند سوخت و ساز است.

    ۲ – مارچوبه

    مارچوبه در رفع نفخ شکم بسیار موثر است.

    مارچوبه به دلیل دارا بودن سطح بالای فیبر و کمی سدیم در عمل دفع مواد زائد و هضم نشده به بدن کمک می کند.

    علاوه بر این ها، انسولین موجود در مارجوبه به عنوان یک پری بیوتیک عمل کرده و در کنترل چربی دستگاه گوارش بسیار مفید است.

    ۳ – پاپایامارچوبه

    پاپایا به دلیل داشتن آنزیم های منحصر به فرد، اگر به طور روزانه و منظم مصرف شود می تواند چربی های بدن را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.

    این آنزیم ها در شکستن سریع مواد غذایی و کاهش فشار بر سیستم گوارش موثرند.

    همچنین، آنزیم های پاپایا در کاهش نفخ ناشی از اسهال، گاز و یبوست نقش دارند.

    ۴ – توت

    توت فرنگی، زغال اخته و تمشک حاوی مواد مغذی و آنتی اکسیدان هایی هستند که به عمل سوخت و ساز و گوارش بهتر کمک می کنند.

    محققان با انجام پژوهش های متعدد دریافتند، که حضور ماده ای به نام کتول در زغال اخته و سایر توت ها با کاهش وزن در ارتباط است.

    خوراکی هایی برای صاف کردن شکم + خوراکی های چربی سوز

    ۵ – خیار

    خیار حاوی آنتی اکسیدانی به نام کورستین است.

    وظیفه کورستین در بدن، تبدیل چربی ذخیره شده در بدن (بویژه چربی موجود در شکم) به انرژی است.

    ۶ – قارچ

    قارچ به عنوان تنها منبع غذایی طبیعی ویتامین D بسیار حائز اهمیت است.

    ویتامین D در از دست دادن چربی ها نقش بسیار چشم گیری دارد.

    نکته مهم دیکر در مورد قارچ این است که، شما می توانید مقدار زیادی قارچ بخورید بدون این که کالری زیادی مصرف کرده باشید.

    و اما دلیل دیگر محبوبیت قارچ این است که این ماده غذایی شاخص گلیسمی پایینی دارد.

    به این معنی که بدن شما آنها را به آرامی هضم می کند، در نتیجه شما مدت زمان طولانی احساس سیری خواهید کرد.

    خوراکی هایی برای صاف کردن شکم + خوراکی های چربی سوز

    ۷ – کانولا

    کانولا نیز مانند سایر غلات سبوس دار، سرشار از فیبر و پرو تئین بوده و خیلی زود به شما احساس سیری داده و مانع از پر خوری می شود.

    هم چنین با مرطوب نگه داشتن روده، مانع از بروز مشکل یبوست و سایر اختلالات گوارشی می شود.

    ۸- ماست

    اخیرا در یک مطالعه پژوهشگران به این نتیجه رسیده اند که،افرادی که روزانه ۳ وعده ماست مصرف می کنند ۸۱% بیشتر از افرادی که ماست نمی خورند چربی شکم خود را از دست داده اند. ماست فرآیند ذخیره چربی در سلول ها را متوقف می کند. هم چنین به عنوان یک پرو بیوتیک، باکتری های سالم را در روده حفظ کرده و به کاهش نفخ شکم کمک می کند.

    %d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af
  • تازه ترین ها
  • پربیننده های هفته
  • پربیننده های ماه
  • X