جدیدترین ها در سایت جدیده
%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%88%da%a9%d8%b1
  • اخبار
  • استخدام جدید
  • دینی و مذهبی
  • دنیای تکنولوژی و فناوری
  • اخبار اقتصادی
  • دنیای خودرو
  • homina416876645654

    برترین روش های بزرگ کردن سینه ها | ورزش + تغذیه

    مجموعه : پزشکی و سلامت

    بزرگ کردن سینه ها, برجسته کردن سینه ها

    برترین روش های بزرگ کردن سینه ها | ورزش + تغذیه

    این روزها اکثر دختران و زنان از کوچکی سینه ها خود نگرانند و بیشتر آنها اعتماد به نفس خود را از دست داده و در یک جمع زنانه هم نمیتوانند لباس خود را در بیاورند. به دلیل تغییرات ژنتیکی و مواد غذایی شیمیایی اکثر دختران دارای سینه هایی کوچک و رشد نیافته هستند. و به جرات میتوان گفت بزرگترین آرزوی هر دختر خوش تیپی ، بزرگ کردن سینه ها میباشد.اکثر دختران خوش لباس و جویای زیبایی ، وقتی لباس گران قیمت خود را میپوشند تنها یک کمبود احساس میشود و آن هم سینه هایی خوش فرم و زیباست که به لباس و اندام آنها زیبایی دوچندانی بدهد.برخی از خانمها پس از ازدواج اهمیت سایز سینه برای داشتن یک رابطه خوب با همسر را درک میکنند و به فکر چاره ای برای بزرگ کردن سینه خود می‌گردند.

    ماساژسینه ها زیر دوش حمام و استفاده از سوتینهای نرم و اسفنجی موثر است ضمنا خواب و استراحت کافی باید داشته باشید .بالاخره در موارد شدید و مقاوم می توان از مشاوره جراحان پلاستیک و نصب پروتز یا ترانسفر چربی و پی ار پی سود جست.

    اصول صحیح تغذیه مناسب سینه ها

    سویا، کنجد، رازیانه ، هویج ، شیرین بیان ، جو، سیب زمینى یام ، پنج انگشت ، فلفل برى که به صورت قطره هاى روزانه ویتاگنوس و . . . موجب تحریک و ترشح هورمون استروژن در زنان مى شوند.

    همچنین ویتامین E یک تنظیم کننده هورمونى است که موجب افزایش ترشح هورمون هاى تخمدان ها مى شود و سطح استروژن خون را ثابت نگه مى دارد.

    منابع خوب برم و فیتواستروژن در میوه ها و سبزی ها شامل موارد زیر است.

    میوه ها

    انواع آلو، توت فرنگی، سیب، گوجه فرنگی، گلابی، انگور، گریپ فروت ، پرتقال، تمشک

    سبزیجات

    مارچوبه، چغندر، فلفل دلمه، ساقه کلم بروکلی، کلم، گل کلم، هویج، کاهو، پیاز، سویا، سیب زمینی، شلغم و جو.

    عرقیات

    همچنین میتوان از عرق رازیانه یا عرق شوید و عرق گل همیشه بهار که حاوی هورمون زنانه هستند مصرف کرد این عرقیات باعث تنظیم قاعدگی هم میشود . البته در صورتی که علل فوق یعنی لاغری و بی نظمی قاعدگی و . . . نباشد از این عرقیات میتوان استفاده کرد.

    توجه

    عرقیات مذکور را نباید همزمان با داروهای شیمیایی استفاده کرد و عرق رازیانه را هم بهتر است یک هفته در میان استفاده کرد.

    همچنین گفته شده زیاده روی در مصرف رازیانه ممکن است معده را سست کند و باعث تشنج هم بشود.

    برای بزرگ کردن سینه ها فقط از رازیانه استفاده نکنید میتوانید بجای رازیانه از منابع دیگر استروژن مثل شوید, سویا, کنجد, تخمه افتابگردان و . . . استفاده کنید.

    سایر مواد غذایی

    تخمه آفتابگردان ، کنجد و موادی از این قبیل حاوی فیتو استروژن هستند و میزان این ماده در آنها چندین برابر بیش از سایر مواد گیاهی است.

    روش طبیعی بهترین روش

    در این جا به چند مورد از روش های درمانی اشاره می کنیم که می توانید نتیجه خوبی بگیرید.

    روش های طبیعی می تواند موثر باشد اما نیاز به زمان ، صبوری و تداوم در رویکردتان دارد. به هر حال روش های درمان طبیعی نمی تواند به آن دسته از زنانی که در اثر عوامل ارثی سینه های کوچکی دارند کمکی کند.

    برترین تمرین ها برای بزرگ شدن سینه ها

    1.عضلات سینه تان را بسازید.

    وزنه زدن نه تنها راهی برای بهبود قوا، حالت و سلامت کلی  بدن است بلکه همچنین راهی موثر  برای بهبود بخشیدن به سینه ها می باشد!  به ویژه  ساختن و تقویت عضلات صدری ( که در زیر سینه ها قرار دارند)  با یک برنامه ورزشی قدرتی منظم می تواند به افزایش  سایز، سفتی و گردی پستان کمک کند. در ادامه دو ورزش ساده برای تقویت عضلات سینه ای آورده شده است:

    پرس سینه

    بر روی پشت بخوابید بطوریکه زانوها خم باشد و پاها روی زمین قرار داشته باشد. در هر یک از دستها دمبلی بگیرید طوریکه آرنجها با زاویه ی 90 درجه قرار بگیرند. از عضلات قفسه سینه استفاده کنید تا وزنه ها را به سمت سقف بلند کنید طوریکه دمبل ها را به هم تماس دهید. وزنه ها را به صورت آرام و یکنواخت به جای اول برگردانید. سه تا چهار بار در هفته این ورزش را در سه ست 12-15 تکراری  انجام دهید.

    شنا رفتن

    دستها و زانوهایتان را روی زمین بگذارید. پاهایتان را به سمت عقب بکشید و روی پنجه ی پا در حالت تعادل قرار بگیرید. دستهایتان را خم کنید و بدنتان را به پایین و به سمت زمین ببرید. از دستها و قفسه سینه تان برای برگشتن به جای قبلی استفاده کنید. پشتتان را صاف نگه دارید بطوریکه بدنتان در یک خط صاف قرار داشته باشد. اگر این حرکت خیلی سخت است می توانید زانوهایتان را روی زمین بگذارید. این تمرین را در هر هفته 3-5 بار و در سه ست 12-15 تکراری انجام دهید.

    2.روی عضلات پشت و شانه هایتان نیز کار کنید.

     فقط عضلات قفسه سینه تان نیست که باید روی آن کار کنید. به طور عمومی، در حال بدنسازی، شما باید اطمینان داشته باشید که همه گروه های عضلات اصلی شما هر هفته به کار گرفته می شود تا همه ی بدن قوی شود و از صدمه جلوگیری شود. بعلاوه، قوی بودن عضلات  دیگر در کنار عضلات سینه همچنین می تواند اثرات مثبتی در بزرگ شدن سایز پستان داشته باشد. به عنوان مثال، قوی شدن عضلات پشت و شانه شما بالاتنه را حجیم می کند و ظاهر بالاتنه تان را صاف و قوی نگه می دارد. این موارد به همراه هم می تواند ظاهر پستان را بزرگتر و قالب دار تر جلوه دهد. با ورزش های ساده ای که در ادامه ذکر شده اند می توانید کار کردن روی پشت و عضلات شانه را شروع کنید:

    بالارفتن به شکل Y: طوری بایستید که پاهایتان به اندازه عرض شانه باز باشد. در هر دست یک دمبل بگیرید بطوریکه مقابل ران تان قرار بگیرد. با حرکت یکنواخت و کنترل شده ای دمبل ها را در مقابل تان و بالای سرتان به شکل Y بلند کنید. در حال انجام این حرکت مرکز بدنتان را سفت و در وضعیت صافی نگه دارید. این تمرین را با به آرامی پایین آوردن وزنه ها به محل اصلی شان تکمیل کنید. 3-5 بار در هفته در سه ست 15-20  تکراری  این تمرین را انجام دهید.

    حرکت بازگشتی: دو دمبل را در دستهایتان نگه داشته و در وضعیتی شبیه به شنا رفتن قرار بگیرید طوری که  که دستهایتان صاف و مستقیم  قرار بگیرد. کفل هایتان را ثابت نگه دارید یکی از دمبل ها را به سمت قفسه سینه تان بلند کنید ، آرنجتان را به سمت خارج از بدن نگه دارید. دمبل را به سمت پایین برگردانید و حرکت را با دست مخالف تکرار کنید. 3-5 بار در هفته این ورزش را در سه ست 12-15 تکراری انجام دهید.

    3.نگران حجیم شدن تان نباشید.

    این یک افسانه است که زنان  با ورزش های بدنسازی حجیم و  عضلانی و غیر جذاب می شوند. در حقیقت، تقریبا برای زنان  غیر ممکن است که بدون بدنسازی حرفه ای و مصرف استروئید عضلات بزرگ و تیکه ای بدست بیاورند. زنان به اندازه مردان هورمون استروئید تولید نمی کنند و این  امر بدست آوردن عضلات بزرگ را برای آنان سخت می کند.

    4.اگر لاغرید، وزن اضافه کنید.

    پستانها از بافتهای چربی به هم پیوسته تشکیل شده اند. مانند بقیه بافتهای چربی در بدن، با از دست دادن وزن، چربی این قسمت هم از بین می رود. اگر لاغرید و سینه کوچک دارید، خوردن مقداری چربی می تواند به پر کردن پستان هایتان کمک کند. اما شما می خواهید از اضافه کردن وزن به صورت سریع و چاقی اجتناب کنید زیرا چاقی اثرات منفی زیادی دارد. بهترین کار این است که میزان کالری دریافتی را به طور ملایم در طی یک یا دو هفته افزایش دهید و نتایج را مورد ارزیابی قرار دهید اگر تغییری که دیدید را دوست نداشتید به رژیم قبلی برگردید.

    اما مهم است توجه داشته باشید که همه زنان به طور متفاوتی وزن را در اندامشان نشان می دهند برخی در رانها، شکم یا در جاهای دیگری قبل از پستان هایشان وزن را ظاهر می کنند.

    حتی اگر می خواهید وزن تان را بالا ببرید، دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم دارای اهمیت است. میزان خوردن پروتئینها، چربی های سالم و کربوهیدراتهای پیچیده را نسبت به شکر و چربی های غیر سالم افزایش دهید. بعلاوه، بخاطر داشته باشید همیشه فعال بمانید پیشنهاد می شود  هر هفته دو ساعت و نیم ورزش هوازی انجام دهید به همراه حداقل دو جلسه تمرین های قدرتی.

    5.به افسانه لاغر یا چاق کردن موضعی اندام ها اعتقادی نداشته باشید.

    متاسفانه این یک عقیده عمومی ست که سوزاندن چربی در مناطق خاصی با ورزش های انتخابی آن مناطق امکان پذیر است. در حقیقت، چیزی به عنوان کوچک کردن نقطه ای وجود ندارد شما می توانید چاق کردن یا لاغر کردن را در تمام بدنتان انجام دهید اما نمی توانید تنها در یک منطقه خاص آن را اعمال کنید. این مفهوم مکررا توسط تحقیقات علمی ثابت شده است. وقتتان را برای کوچک کردن موضعی بدنتان تلف نکنید. اثری نخواهد کرد.

    با اینکه  شما نمی توانید با هدف گیری مناطق خاصی چربی را اضافه کنید یا از دست بدهید ، ولی می توانید با هدف گیری مناطق خاصی به کمک تمرین های ورزشی قوی، عضله بسازید.

    برترین تمرین ها برای افتادگی سینه ها

    بعضی تمرین های ورزشی که تاثیر زیادی روی بالا بردن و سفت کردن سینه های افتاده دارند عبارتند از پرس و کشش سینه ، بالا بردن دست ها ، شنا روی زمین و حرکت پرواز با دمبل

    1.پرس سینه

    صاف به پشت روی زمین دراز بکشید. یک دمبل در هر دست نگه دارید ( وزنه یک کیلوگرمی برای هر دمبل مناسب است) دست های شما باید درست بالای سینه قرار بگیرد. بازوهایتان را به سمت بالا ببرید تا کاملا صاف شود. این حالت را تا شماره ده نگه دارید و بعد دست هایتان را پایین بیاورید تا  تقریبا سینه تان را لمس کند. این حالت را نیز تا شماره ده نگه دارید. تمرین را هر روز حداقل ده بار تکرار کنید. این تمرین باعث بزرگ شدن سینه ها نیز می گردد.

    2. بالا بردن دست ها

    دست هایتان را بالای سر ببرید و کف دست هایتان را به هم بزنید. صاف بایستید و دست هایتان را تا جایی که می توانید به سمت بالا ببرید و این حالت را تا شماره 20 نگه دارید و دست هایتان را آرام در طرفین پایین بیاورید. این تمرین را به فواصل منظم در روز 15 مرتبه تکرار کنید تا نتیجه سریع و خوب آن را مشاهده کنید. 

    3.شنای سوئدی

    رو به شکم روی زمین یا هر سطح صافی دراز بکشید. زانوهایتان را خم کرده و قوزک پاهایتان را به هم بچسبانید. حالا کف دستهایتان را به موازات شانه هایتان روی زمین قرار دهید و آرنج تان را خم کنید. قوزک پاها را کنار هم نگه دارید. از کف دست ها برای بالا کشیدن تنه از روی زمین استفاده کنید. بعد از 5 شماره بدن را پایین بیاورید . مراقب باشید که بدنتان با زمین تماس پیدا نکند. این تمرین را هر روز 15 مرتبه تکرار کنید. شنا رفتن می تواتد باعث خوش فرم و برجسته شدن عضلات باسن نیز گردد.

    4.بال زدن با دمبل

    روی زمین به پشت دراز بکشید و در هر دست یک دمبل نگه دارید. دست هایتان را به سمت بالا ببرید تا جایی که صاف شود. به آرامی دست ها را به دو طرف بدن پایین بیاورید و مراقب باشید که آرنج هایتان خم نشوند. نگذارید که دست هایتان زمین را لمس کنند. چند سانتیمتر قبل از رسیدن به زمین حرکت را متوقف کنید. این حالت را تا ده شماره نگه دارید و دست هایتان را به سمت بالای بدن برگردانید. این تمرین را ده مرتبه در روز تکرار کنید تا عضلات سینه ای تان تقویت شود.

    یک روش دیگر

    پمپ بزرگ کننده سینه وسیله پزشکی ایمنی می باشد که برای افزایش سایز سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ ها یا وکیوم های بزرگ کننده سینه انتخابی فوق العاده برای بزرگ کردن طبیعی سینه ها در زنانی است که برای افزایش سایز سینه های خود مایل به استفاده از قرص ها و جراحی زیبایی سینه نیستند. استفاده از این پمپ ها خیلی ساده بوده، جای زیادی را اشغال نمی کنند و دارای مزایا و فواید زیادی برای سلامت سینه ها می باشند، در حالیکه عوارض جانبی  نیز ندارد. با دانستن مزایا و فواید پمپ های بزرگ کننده سینه در پیشگیری از سرطان سینه می توانید با خیال راحت از این دستگاه استفاده کنید.

    .  این دستگاه ها  بطور کلی از 2 لیوان بادکش و یک وسیله پمپ کننده که می تواند الکتریکی یا دستی باشد تشکیل شده اند.

    می توان بیان کرد که پمپ های بزرگ کننده سینه از طریق روش های زیر به رشد سینه ها کمک می کنند:

    کششی که توسط پمپ در بافت سینه ایجاد می شود باعث متورم شدن سینه ها می گردد. بزرگی  و افزایش حجمی که در بافتها ایجاد می شود در اثر کشیده شدن بافتهای چربی و چربیها به درون سلولهای سینه می باشد.

    پمپ بزرگ کننده سینه به غدد پستانی اجازه می دهد تا  جایی که امکان بزرگ شدن دارند، رشد کنند. به علاوه موجب متعادل شدن هورمونهایی می شود که مسوول سفتی و جوانی سینه ها هستند.

    عملکرد کلیدی این پمپ ها کمک به تولید کلاژن و بافت پستانی جدید می باشد. ورزش دادن یا بکار انداختن غدد و بافتها، ذخیره خونی را که باعث افزایش رشد بافتهای سالم و جدید می شود را تقویت می کند.

    این دستگاه می تواند  حدود 1 تا 2 سایز اندازه سینه ها را بزرگ کرده و همچنین باعث سفتی و فرم دهی به سینه ها گردد. برای گرفتن بهترین نتیجه بایستی  روزانه 2 بار و حداقل 3 ماه از این دستگاه استفاده کنید. به کار بردن این دستگاه با دیگر روشهای طبیعی می تواند فرایند بزرگ شدن سینه ها را سرعت بخشد.

    مرسی از parsivenus.com و زیباشو

    %d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af
  • تازه ترین ها
  • پربیننده های هفته
  • پربیننده های ماه