جدیدترین ها در سایت جدیده
%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%88%da%a9%d8%b1
  • اخبار
  • استخدام جدید
  • دینی و مذهبی
  • دنیای تکنولوژی و فناوری
  • اخبار اقتصادی
  • دنیای خودرو
  • homina416876645654

    آموزش پخت خورش رژیمی و مقوی کرفس

    مجموعه : آموزش آشپزی , انواع خورش

    طرز تهیه خورش کرفس ، خورشی سالم و بدون گوشت قرمز

    خورش کرفس بدون گوشت

    مواد لازم جهت تهیه خورش کرفس بدون گوشت رژیمی برای پنج نفر:

    کرفس                                                                           3 پیمانه خورد شده

    جعفری و نعناع                                                                نیم کیلو

    لوبیا چیتی                                                                     1 پیمانه

    قارچ                                                                               5 عدد متوسط

    نمک، ادویه ی کاری، گلپر، زیره سبز، فلفل قرمز                      به میزان لازم

    روغن زیتون                                                                      به میزان لازم

    لیمو عمانی                                                                      3عدد

    طرز تهیه خورش رژیمی کرفس :

    لوبیا چیتی را از شب قبل خیس کرده و جداگانه حدود 15 دقیقه  بپزید، ساقه کرفس ها را نگینی، نعناع و جعفری ها را نیز کاملا ریز خورد کنید ، قارچها را حلقه حلقه کرده با کرفس و سبزیهای خورد شده در قابلمه بریزید، دو لیوان آب به آنها اضافه کنید ، نمک ، ادویه ی کاری، گلپر، زیره ی سبز و فلفل قرمز را نیز بیفزایید و با حرارت ملایم حدود یک ساعت و نیم بگذارید بپزند تا خورش کاملا جا بیفتد سپس با روغن زیتون نوش جان کنید.

    منبع : مجله اینترنتی سیمرغ

    %d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%af
  • تازه ترین ها
  • پربیننده های هفته
  • پربیننده های ماه